dinsdag 7 maart 2017

Optreden ANOUK op 8 september tijdens Live on the Beach 2017

Anouk zit al jaren hoog op de troon van de Nederlandse popmuziek. Maar liefst twaalf albums van deze meest succesvolle rockzangeres van Nederland stonden op één in de Album Top 100.

Ze brak in 1997 door met de single ‘Nobody’s Wife’ en scoort hiermee direct een hit in Europa. Sindsdien stond Nederlands bekendste (rock)zangeres met verscheidene nummers in de Nederlandse en Belgische hitlijsten. Enkele van haar andere hits zijn ‘R U Kiddin Me, Michel, Girl, Lost, Modern World, Three Days in a Row en Woman.

In 2016 bracht ze niet één maar twee nieuwe albums uit: ‘Queen For A Day’ en ‘Fake It Till We Die’.

Dat ze twee albums uitbracht heeft niets te maken met haar jubileumjaar. Het feit dat ze 20 jaar in het vak zit interesseert Anouk namelijk niet. “Daar ben ik totaal niet mee bezig. Die twee albums zijn meer omdat ik in het jaar 2016 een kindje op de wereld zette en dus niet ging optreden. Ik dacht, dan moet ik in ieder geval veel songs uitbrengen, zodat ik 2017 genoeg nieuw materiaal heb voor een grote show.”

Het wordt dus de hoogste tijd voor een waar groots strandconcert!

En dat kan natuurlijk maar op 1 plek zijn. De plaats waar haar roots liggen. De plaats waar ze is groot gebracht, is doorgebroken en waar ze alles kan geven voor een verpletterd concert. Anouk - LIVE on the BEACH op het strand van Scheveningen!

Anouk:
“Ik ken inmiddels alle concertzalen en stadions van binnen en buiten, maar dit is voor mij wel een heel bijzondere plek. Ik heb ontzettend veel zin om samen met mijn band op het Scheveningse strand op te treden.”

Zet vrijdag 8 september dus dik gedrukt in je agenda en mis deze nu al legendarische avond niet!

De support acts worden verzorgd door: Friends of the Family en Piñata.

Info en Tickets Live on the Beach

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen